تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
در رویداد ۲۴ بخوانید:

ببینید| شکار زرافه توسط شیر‌ها / پایان دلخراش زندگی زرافه در جاده

شیرها یک زرافه را در پارک ملی Chobe تعقیب کردند تا اینکه به دام افتاد!

شکار زرافه توسط شیر‌ها / پایان دلخراش زندگی زرافه در جاده

رویداد۲۴| حسین فلاحی: زرافه گرفتار پراید شیر‌هایی شد که قبلاً سعی در شکار آن داشتند. در نهایت، یک شیر برای آخرین بار شانس خودش را امتحان می‌کند تا از زرافه بالا برود و آن را به تماشایی‌ترین حالت پایین می‌آورد!

کریس گونسالوز این صحنه حیرت انگیز حیات وحش را در پارک ملی Chobe فیلمبرداری کرد و آن را به اشتراک گذاشت.

Chobe به خاطر شیرهایش مشهور است. این شیر‌ها برای تغذیه، شکار‌های بزرگ را هدف قرار می‌دهند! ما متوجه چند شیر در سایه شدیم که استراحت می‌کردند و برخی توله‌ها با چوب بازی می‌کردند. چیزی که معمولی نبود این بود که یک زرافه درست وسط آن‌ها ایستاده بود!

زرافه به وضوح خسته بود. زرافه تنها چند سانتی متر با نزدیکترین شیر‌ها فاصله داشت و در همانجا انگار یخ زده بود. شیر‌های ماده‌ای که تمام تعقیب و گریز را انجام داده بودند نیز خسته بودند و، چون می‌دانستند زرافه نمی‌تواند فرار کند  تصمیم گرفتند درست در کنار آن استراحت کنند.

صلح و آرامش زیاد دوام نیاورد، و به محض اینکه شیر‌ها نفسی تازه کردند به سراغ زرافه رفتند. یکی از شیر‌ها در حالی که حواس زرافه پرت شده بود پشت آن پنهان شد و خودش را روی آن انداخت. وحشت بلافاصله شروع شد و زرافه با آخرین ذره انرژی خود، شیر را پرت کرد.

شیر‌ها هماهنگ بودند و به محض اینکه یکی از آن‌ها پرت شد، بقیه دقیقاً روی دم زرافه قرار گرفتند. قبل از اینکه زرافه حتی بتواند چند متر بدود، شیر دیگری به پشت آن پرید و این بار به سمت گردن رفت!

زرافه در این مرحله ناامید بود. سعی کرد با لگد پراید شیر‌ها را دور کند، اما پاهایش می‌لرزید. همان شیری که گردنش را هدف گرفته بود، توانست دوباره از زرافه بالا برود و این بار جای مناسبی را هدف قرار داد. زرافه روی پا‌هایش در حال فرو ریختن بود و نمی‌توانست جلوی سقوطش را بگیرد. متأسفانه جاده پایان زندگی زرافه بود و شیر‌ها برای اتمام کار آن وقت تلف نکردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما